Mijn Pretium

Uw persoonlijke gegevens
en instellingen online

Wachtwoord vergetenInloggen

Veelgestelde vragen

Uiteraard wilt u goed geïnformeerd zijn. De onderstaande veelgestelde vragen helpen u daarbij. Staat het antwoord dat u zoekt er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice: 0900 - 1637 000 (gebruikelijke belkosten). Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 17.00 uur.

Resultaten

Jazeker. Wij streven ernaar om u simpelweg tegen de laagst mogelijke kosten te laten bellen. Dat streven zetten wij kracht bij met onze unieke Pretium Garantie Bellen: iedere maand lagere kosten dan met het vergelijkbare abonnement van uw vorige aanbieder (m.u.v. servicenummers), of dubbel het prijsverschil terug.


Jazeker. U kunt bij Pretium heel gemakkelijk wisselen van abonnement. U hoeft alleen even contact op te nemen met onze klantenservice: 0900 - 1637 000 (ma t/m vr 08.30 - 17.00 uur, gebruikelijke belkosten).


Bij Pretium ontvangt u elke maand een gratis factuur met specificatie van de gemaakte abonnementskosten, gesprekskosten en eventueel de kosten voor extra telefoondiensten. U vindt hierop tevens een kostenvergelijking met wat u in die maand kwijt was geweest met het vergelijkbare abonnement van KPN. De betaling verloopt via automatische incasso.


Jazeker. Als klant kunt u uw instellingen voor deze extra diensten heel gemakkelijk wijzigen via uw eigen omgeving 'Mijn Pretium' op www.pretium.nl.


Natuurlijk. U kunt Pretium Voicemail heel gemakkelijk zelf installeren.