Klanten van Pretium profiteren dagelijks van de kwaliteit en het gemak van Pretium Thuisbellen. Pretium stelt zich tot doel om al deze klanten zowel de laagst mogelijke telefoonrekening als de best mogelijke service te bieden. Mochten er vragen, onduidelijkheden of klachten zijn, dan stelt Pretium alles in het werk om deze zo snel en zo goed mogelijk op te lossen. Uit de Klacht.nl Award die Pretium in 2013, 2014 en 2015 werd toegekend blijkt dat Pretium daar zeer goed in slaagt. De klantenservice van Pretium loste in deze jaren maar liefst 99 procent van alle klachten naar tevredenheid van de klant op en is daarmee de onbetwiste winnaar op het gebied van service in de categorie vaste telefonie.
Klachtenprocedure
Wij vinden een goede relatie met onze klanten erg belangrijk. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze service of product. Daar wil Pretium zo snel mogelijk iets aan doen. U kunt op de volgende manier een klacht indienen:
Telefonisch
U kunt uw klacht bij ons melden door te bellen naar Klantenservice via telefoonnummer 0900 - 1637 000 (gebruikelijke belkosten). Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 18.00 uur.
Per brief
U kunt uw klacht sturen naar:
Pretium
Beechavenue 72
1119 PW Schiphol-Rijk
Opmerking:
vermeld in uw brief duidelijk uw naam, uw klantnummer van Pretium (te vinden in het briefhoofd van uw correspondentie van Pretium) en het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent.