Vragen
Deze website is er om u te helpen en alles rond uw telefoonabonnement zo helder en inzichtelijk mogelijk te maken. U kunt 24 uur per dag, 7 dagen per week, met uw vragen over Pretium terecht bij de veelgestelde vragen. U vindt daar uitgebreide antwoorden op allerlei vragen die ons in de praktijk worden gesteld. Bent u abonnee, dan kunt u inloggen op deze website en in Mijn Pretium de klantspecifieke informatie raadplegen en uw persoonlijke instellingen bekijken en eventueel wijzigen. Als u het antwoord dat u zoekt niet kunt vinden, kunt u telefonisch contact opnemen met de Pretium Klantenservice: 0900 - 1637 000 (gebruikelijke belkosten). Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 18.00 uur. Of het nu gaat om een vraag, een wijziging in uw (adres)gegevens, wijzigingen in uw abonnement, praktische zaken, storingsmeldingen of klachten: onze medewerkers helpen u snel, vriendelijk en vakkundig.
Contact
Storingen
Heeft u een Pretium abonnement en heeft u een storing op de telefoonlijn of een andere klacht of probleem van technische aard, neem dan (eventueel via een andere telefoonaansluiting) zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via 0900 – 1637 000 (gebruikelijke belkosten) van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 18.00 uur. Wij geven storingen direct door aan KPN, die voor Pretium de infrastructuur beheert. Op een uitzondering na wordt het probleem binnen twee werkdagen opgelost. Wij houden u nauwgezet op de hoogte van de voortgang van de oplossing.
Klachten
Heeft u een klacht over het telefoonabonnement van Pretium of bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Dat betreuren wij zeer en wij stellen het daarom op prijs als u ons direct op de hoogte stelt van het probleem, zodat wij het zo snel mogelijk in goed overleg kunnen oplossen. Onze klantenservice helpt u graag: 0900 - 1637 000 (ma t/m vr 08.30 - 18.00 uur, gebruikelijke belkosten).
Meer informatie
Wijzigingen
Wilt u aan Pretium wijzigingen doorgeven in uw gegevens, dan kunt u telefonisch contact opnemen met onze klantenservice: 0900 – 1637 000 (ma t/m vr 08.30 - 18.00 uur, gebruikelijke belkosten) of een kaartje of brief sturen naar Pretium, Beechavenue 72, 1119 PW te Schiphol-Rijk. Vergeet niet om duidelijk uw naam, adres en Pretium klantnummer in uw correspondentie te vermelden. Een adreswijziging kunt u ook via deze website aan ons doorgeven. Als u inlogt op Mijn Pretium kunt u via Adreswijziging doorgeven gebruikmaken van het online formulier.
Contact
Uiteraard kunt u Pretium voor alle vragen, opmerkingen of problemen ook schriftelijk benaderen. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk weer contact met u op. Ons adres is Pretium, Beechavenue 72, 1119 PW te Schiphol-Rijk