Klanten uit alle leeftijdsgroepen zijn tevreden met Pretium Thuisbellen en ervaren duidelijk de voordelen van hun abonnement. Klanten blijven lang trouw aan Pretium, waarderen de goede service en hebben slechts zelden een reden om onze Klantenservice te benaderen. Onafhankelijk onderzoek toont dit aan en de Klacht.nl Awards die Pretium ontving, bevestigen dit beeld.
Wat Pretium abonnees vinden
Pretium heeft onafhankelijk onderzoek laten uitvoeren naar de tevredenheid van Pretium abonnees over hun abonnement, de dienstverlening en de prijsstelling van Pretium vergeleken met concurrenten.
De uitslag: klanten zijn zeer tevreden over Pretium en de geboden service.
- Abonnees van 70 jaar en ouder zijn net zo tevreden over Pretium als alle andere klanten.
- Vijf van de zes klanten vinden de facturatie van Pretium beter dan die van hun vorige aanbieder.
- Slechts 3% van de abonnees van Pretium zoekt contact met onze klantenservice. Bij andere aanbieders heeft 19% van de klanten hulp van de klantenservice nodig.
- Abonnees van Pretium hebben meer waardering voor de Pretium Klantenservice dan abonnees van KPN voor de service van hun helpdesk.
Pretium krijgt wederom award voor beste service
Pretium heeft de Klacht.nl Award 2015 in de categorie Vaste Telefonie gewonnen. Het Pretium webcare team loste in 2015, net als in 2014 en 2013, maar liefst 99 procent van alle klachten naar tevredenheid van de klant op. Zo biedt Pretium naast lagere telefoonkosten ook de beste service. Pretium is trots op de inspanningen van haar medewerkers en de waardering van onze klanten.
Contact
Heeft u een vraag? Neem dan contact op met onze Klantenservice via 0900 - 1637 000 (gebruikelijke belkosten). De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 uur en 18.00 uur.